Trigion

Trigion geeft vernieuwende antwoorden op veranderende marktvragen

Trigion speelt met nieuwe diensten steeds meer in op de veranderende vragen van klanten. Daarbij maken we optimaal gebruik van innovatieve technologie, en zien we volop kansen om met het creëren van veiligheid van toegevoegde waarde te zijn voor gastvrije en inspirerende werkomgevingen.

Concepten zoals Trigion Next en robot Sofia maken duidelijk dat we onze opdrachtgevers steeds meer ondersteunen met vernieuwende manieren van werken. Daarbij benutten we de mogelijkheden van slimme (data)technologie, die we combineren met onze expertise en ervaring in veiligheid en hospitality.

De lancering van Embrace Hospitality Services in 2019 laat zien hoe goed de aanpak werkt: met vier aangescherpte services, die de nieuwste technologie integreren, geven we zakelijke omgevingen een onmiskenbaar thuisgevoel.

SUCCESCASE

Supersales met
X-Sales

Onder de noemer X-Sales heeft Trigion in samenwerking met ENAI Systems een webbased applicatie ontwikkeld die de salestrajecten slimmer en efficiënter maakt. Salesmanagers van de Mobiele Surveillance en de AlarmServiceCentrale kunnen dankzij X-Sales snel en eenvoudig schakelen met de business en operatie. Dat maakt het mogelijk om op een effectieve manier in te spelen op vragen bij klanten - en daardoor uiteindelijk meer omzet te genereren.

De eerste ervaringen in 2018 en 2019 hebben tot opmerkelijke resultaten geleid: er worden meer offertes uitgebracht, die vaker leiden tot nieuwe omzet. Een mooi neveneffect is dat de werkwijze de rijroutes productiever en rendabeler maakt.

Voor 2020 staat de doorontwikkeling van X-Sales op het programma. Daarbij kunnen we mogelijk gebruik maken van verbeterde functionaliteiten van Salesforce, en op termijn X-Sales vervangen. De succesvolle werkwijze gaan we natuurlijk níet veranderen.

Dit is een initiatief van Peter van Velzen