Feeling Safe & Secure

Mensen voelen zich graag veilig en vertrouwd. Het is een primaire behoefte, vooral in omgevingen die we niet kennen. Die veiligheid zit maar voor een deel in een ruimte die overzichtelijk is. Ook het slimme camerasysteem is niet alleszeggend. Het zijn vooral de kleine details en vriendelijke, vertrouwde gezichten die ons gevoel van veiligheid bepalen. Een teken van herkenning als we binnenkomen. Iemand die voor het eerst komt de weg wijzen. Een kopje koffie serveren tijdens het wachten. Embrace weet wat er komt kijken om mensen een gevoel van veiligheid te geven. Met onze dienstverlening voor een betrouwbare, gastvrije ontvangst sluiten we nauw aan bij jouw specifieke situatie.

Heb jij de ideale bezoekbeleving? Doe de quickscan!

Denk je bij Embrace alleen maar aan ontvangsttaken? We doen meer, tot aan integraal entreemanagement aan toe. We zijn inzetbaar voor veel facilitaire taken: telefonie, communicatie, vergaderingen, facilitaire meldingen, hygiëne, (eenvoudige) catering, administratieve werkzaamheden, veiligheid en andere extra services. Via een even efficiënte als complete quickscan nemen we door welke taken en instructies we jouw medewerkers uit handen kunnen nemen.

De infographic geeft aan op welke taakgebieden Embrace je van dienst kan zijn. Per taakgebied hebben we uitgebreid omschreven welke handelingen daaronder kunnen vallen. Het resultaat van die quickscan: een compleet overzicht van hospitalitydiensten die passen in het beeld dat jij hebt van entreemanagement.

Flexibel in uitvoering

Voor ons is het de basis van een offerte of een uitbreiding of aanpassing van onze werkzaamheden. Om die vervolgens accuraat én flexibel uit te voeren. Constateren wij dat het aantal bezoekers minder is dan verwacht? Dan overleggen we met je om het aantal taken binnen de bestaande roostering uit te breiden. Of om de roostering aan te passen. Belangstelling voor zo’n quickscan? Klik hierboven op 'Naar de Quickscan'.

Een hospitality host inzetten? Juist nu, in coronatijd!

Na een lange periode van thuiswerken willen veel werknemers toch weer graag terug naar ‘de zaak’. Maar hoe bied je als opdrachtgever medewerkers die veilige en hygiënische werkplek die zij verwachten? Ook bezoekers vragen in een tijd als deze meer aandacht. Aan welke regels en instructies moeten zij voldoen bij een bezoek?

Met een hospitality host speel je effectief in op het gevoel van veiligheid in je omgeving. Een host die enthousiast en hartelijk als vanouds is, maar vooral flexibel. Medewerkers en bezoekers hebben juist nu meer en andere vragen. Van een specialist als Embrace mag je verwachten dat onze hosts exact op de hoogte zijn van de instructies die gelden voor jouw locatie. Zij waarborgen een veilige terugkeer van medewerkers op de werkvloer. En een verantwoord bezoek van klanten, leveranciers en anderen. Ook is het mogelijk om meerdere hospitality hosts in te zetten, zodat je de veiligheid in het gehele pand waarborgt.

Waar is een hospitality host van meerwaarde?

  • Mensenstromen bij de lift of in het bedrijfsrestaurant monitoren
  • Bezoekers erop attent maken wat de verplichte looproutes zijn bij binnenkomst en vertrek
  • Checken of bezoekers zich wel aan de anderhalve meter afstand houden en - indien van toepassing - een mondkapje dragen
  • Bezoekerspassen en andere zaken continu hygiënisch reinigen

Verantwoord opschalen, samen met Embrace

Een bezettingsbarometer. Koffieautomaten en andere besmettingsbronnen tijdelijk weghalen. Narrowcasting met een speciaal coronaprogramma. Het zijn een paar van de maatregelen die we met je doornemen in het kader van een verantwoord ontvangstprotocol als je denkt aan opschalen van de werkzaamheden op ‘de zaak’.

Checklist met alle maatregelen

Deze en veel andere maatregelen staan op een speciale checklist. Het is een uitvoerige lijst die je helpt om de bezetting in je gebouw geleidelijk te vergroten. Als partner in hospitality helpen we jou daarbij, eventueel met inschakeling van zusterbedrijf Trigion en moederbedrijf Facilicom.

Partnergesprek over verantwoord opschalen

Tijdens een persoonlijk gesprek nemen we samen de mogelijke oplossingen voor een verantwoorde ontvangst met je door. We informeren je ook over onze ervaringen met die maatregelen bij andere opdrachtgevers. Zo weet je zeker dat je alles doet wat gedaan moet worden. Interesse in een gesprek? Neem contact op.

Een moment van… veiligheid

Consternatie bij de receptie. Een wachtende bezoeker voelt zich niet goed. Gaat verdwaasd zitten. En verliest het bewustzijn. Nee, het gebeurt gelukkig niet elke dag. Maar het kán wel. In zo’n situatie zijn we bij Embrace gewend om handelend op te treden. Elke hospitalitymedewerker heeft desgewenst een ehbo- en bhv-opleiding achter de rug. Met een eigen academie houden we die kennis en ervaring continu actueel. Kijk, die ervaring in hulpverlening is nu typisch een voorbeeld van de meerwaarde van Embrace.

Een moment van ontzorging

‘Marc, als jij nog even de tv op de laptop aansluit kunnen we beginnen.’ ‘Eh… ja. Maar heb je ook een hdmi-kabel bij je?’ Nee, vergeten. Gelukkig is de receptie bezet door Embrace. En is het niet de eerste keer dat er een hdmi- of vga-kabel ontbreekt op het moment suprème. Deze en andere essentiële reserveonderdelen liggen standaard bij de receptie als die is bezet door Embrace. Ontzorgen: ook dát is hospitality.