Werkgeluk verbindt

Bij de start van dit jaar hebben we Werkgeluk met veel enthousiasme beetgepakt. Daar blijft het niet bij, en gelukkig maar! Op allerlei niveaus is te zien hoe plannen en inspanningen hun vruchten afwerpen. Je krijgt via deze Update de high lights weer mee.

Als holding voor de divisies is Facilicom Group een stuwende en verbindende kracht. Ook daar draagt werkgeluk aan bij. De flitscampagne Happy Werk is een goed voorbeeld. Door samen op te trekken vergroten we het bereik op de arbeidsmarkt. Een volgende stap is dat we ook de naamsbekendheid willen verbeteren. Vandaar dat in april een branding-campagne is opgestart voor de zakelijke markt. En wat dacht je van de aanvullingen op onze eigen website? Ga daar zeker even kijken.

Ik krijg er energie van als ik hoor hoeveel collega’s er meedoen en meedenken. Ik noem speciaal de Happy Officers. Maar natuurlijk is werkgeluk iets van ons allemaal. De kunst blijft om elkaar te stimuleren, en in gesprek te zijn over hoe je in het groot én in het klein werkgeluk concreet maakt.


Geert van de Laar

Wil je graag iets kwijt n.a.v. de inhoud? Mail naar happy@facilicom.nl