NIEUWS


Thought leader in werkgeluk, dat zijn we niet zomaar.

Blijf op de hoogte en doe mee!  

Werkgeluk krijgt inhoud op facilicom.nl

Met onder andere persoonlijke verhalen en een gloednieuwe Kennisbank zetten we werkgeluk ook online neer als een belangrijk thema. Jouw bijdrage hieraan is welkom, en ook nodig. Want samen geven we aan werkgeluk pas écht inhoud.

Toen we – alweer bijna een jaar geleden - Happy people make happy people lanceerden, was het een bewuste keuze om hierin medewerkers een hoofdrol te geven. Nog steeds zijn hun prachtige foto’s letterlijk het gezicht van ons mensgerichte bedrijf. Deze lijn zetten we door in de aanpassingen op de website. Weer is er een belangrijke plek voor medewerkers, en voor wat er binnen de divisies gebeurt om aan werkgeluk bij te dragen.

Persoonlijke verhalen

Je vindt op de website onder meer een aantal persoonlijke verhalen van collega’s. Het is de moeite waard om ze te lezen en om te zien hoe werkgeluk voor iedereen toch weer een eigen invulling krijgt. Deze serie met verhalen breiden we de komende periode uit. Zou jij zelf graag vertellen over je werk en over wat voor jou belangrijk is? Of weet je een collega die beslist in deze serie een plek moet krijgen? Deel dit met ons. Dat kan heel eenvoudig door te mailen naar happy@facilicom.nl

Kennisbank

De kennisbank Werkgeluk is dé plek waar we bewijslast over werkgeluk met iedereen kunnen delen. Het wordt een plek waar we laten zien wát we doen op gebied van werkgeluk, en tegelijkertijd ontstaat er zo een platform met mooie voorbeelden om ook anderen mee te inspireren. De basis vind je via de onderstaande knop:

Onze impact in cijfers

Misschien heb je het al gezien. Aan de homepage van de website is een Impact dashboard toegevoegd. Dit dashboard toont – de naam zegt het al - de impact van Facilicom Group en de divisies door middel van actuele cijfers.

Divisie-overstijgende innovatie: Facilicom Labs

Ook nieuw op de website is Facilicom Labs. Een speciaal onderdeel waarin we demonstreren hoe we binnen de divisies leren en innoveren. Het projectteam dat zich met innovatie bezighoudt heeft hiervoor cases verzameld en overkoepelende thema’s geïdentificeerd.

Of je nou naar zorg en welzijn of naar facilitaire dienstverlening kijkt, er zijn heel wat kansrijke innovaties waar collega’s binnen Facilicom Group met elkaar aan werken. Dat levert nieuwe oplossingen op die aan de kwaliteit en concurrentiekracht van onze dienstverlening bijdragen. Met Facilicom Labs hebben we voortaan een online etalage waar we die innovaties presenteren.

Data, duurzaamheid, sensoring

Om te beginnen hebben we de vernieuwende initiatieven die er op dit moment al zijn in kaart gebracht. Dat levert vier divisie-overstijgende thema’s op. Het gaat hierbij om: Data, Duurzaamheid, Sensoring en een overige categorie Slimme oplossingen. Per divisie hebben we geprobeerd een aansprekende innovatie uit te lichten. In het ene geval komt een innovatief project aan bod in een ‘verzamel’-artikel. Voor andere projecten linken we door naar de website van de divisies. Al met een al is het een mooie mix geworden. Vergeet vooral niet online het resultaat te bekijken:

En we gaan door

Binnen de divisies gebeurt natuurlijk nog veel meer dat de moeite waard is om online te laten zien. Heb jij een mooi project, een initiatief of een klantcase die we in de Kennisbank werkgeluk of in Facilicom Labs kunnen opnemen?

Stuur een bericht aan Arjan Ruts.

Impuls voor naamsbekendheid bij zakelijke doelgroepen

In april zijn we gestart met een branding campagne voor zakelijke doelgroepen. De doelstelling is om de naamsbekendheid van Facilicom Group te vergroten, op een manier die eraan bijdraagt om thought leadership op het gebied van Werkgeluk uit te dragen. Dat sluit natuurlijk helemaal aan bij Happy People make Happy People.

Eerst meer traffic, daarna bewijslast

De campagne concentreert zich op het plaatsen van online banners, LinkedIn advertising en pre-roll bij STER online. Door in te zetten op bereik en traffic willen we zoveel mogelijk mensen naar facilicom.nl doorlinken. Door het plaatsen van ‘pixels’ kunnen we deze bezoekers in het tweede deel van de campagne (na de meivakantie) opnieuw benaderen, waarbij we in dat geval ook ‘bewijslast’ van werkgeluk onder de aandacht zullen brengen.

Uiteraard delen we de voortgang via Faciwiki en houden we jullie aangesloten op de resultaten.

Info en veelgestelde vragen via Faciwiki

Waar zijn de projectteams mee bezig? Welke initiatieven zijn er in ontwikkeling? En wat kan jij doen om bij te dragen? Lees meer op Faciwiki. Daar vind je ook antwoorden op veelgestelde vragen.

meer nieuws?