Hoe breng ik de beleving in kaart om de hospitality te verbeteren?

Herken je een van deze situaties?

  • ‘We hebben in ons pand eigenlijk geen inzicht of bezoekers en medewerkers de kwaliteit van onze hospitality wel hoog genoeg waarderen.’
  • 'We zouden graag de beleving meer in kaart willen brengen.’
  • ‘Ons hospitality-niveau kan beter, maar de aspecten waar we op moeten sturen zijn een black box.’
  • ‘Hoe maak je concrete contractafspraken met facilitaire partners over verbetering van de hospitality?’

Je weet: hospitality gaat steeds meer het verschil maken in het facilitaire domein. Leidend is de mate waarin je externe bezoekers en interne klanten die gastvrijheid ervaren.

De belofte van Embrace

Met Smart Hospitality heb je de tools in handen om inzicht te krijgen in het niveau van de dienstverlening en de beleving ervan bij medewerkers en bezoekers. Inzichten die je helpen om continu te verbeteren.

Hieronder zie je hoe onze oplossing wordt vormgegeven. Wil je meer weten? Vul het contactformulier in en wij nemen contact met je op.

Ga gericht sturen op de kwaliteit van hospitality door inzicht in het belevingsresultaat

Binnen het Smart Hospitality concept van Embrace beschik je ook over de ideale tools voor belevingsmanagement.