Wat kun je doen om bezoekers écht die vijfsterren beleving te laten ervaren?

Herken je een van deze situaties?

  • ‘Mijn bezoekers laten opvallend vaak weten dat ze onze locatie niet goed konden vinden.’
  • ‘De intercom van de parkeergarage verstoort constant het werk van de mensen aan de balie.’
  • ‘Onze hostess weet vaak niet eens dat er iemand aankomt vanuit de parkeergarage.’
  • ‘Simpele dingen kosten veel tijd: bezoekerspassen maken, de wificode, coronaregels uitleggen, medewerkers bellen dat het bezoek er is...’
  • ‘We registreren wel wie er binnenkomt maar nooit het vertrek van een bezoeker.’

Redenen genoeg waarom je het idee hebt dat het ontvangstproces niet soepel verloopt. Of dat de eerste indruk van een bezoeker er niet één van gastvrijheid is. Dat is een gemiste kans.

De belofte van Embrace

De bezoekreis van medewerkers en externe bezoekers kan zoveel vriendelijker en soepeler: efficiënt gebruikmaken van Smart Hospitality verhoogt de beleving.

Hieronder zie je hoe onze oplossing wordt vormgegeven. Wil je meer weten? Vul het contactformulier in en wij nemen contact met je op.

Verrijken en verbeteren van de bezoekreis door contactmomenten te faciliteren met ‘smart’ technologie

Het Smart Hospitality concept van Embrace is een slim concept om je bezoekersmanagement te digitaliseren. Voor veel routinematige werkzaamheden is er een goed of zelfs beter alternatief.