Maak hospitality onderdeel van het DNA van je bedrijf of organisatie

Herken je een van deze situaties?

  • ‘Bij ons is de bezoekersbeleving verre van consistent.’
  • ‘Het zou mooi zijn als andere facilitaire partijen ook een rol spelen in het verhogen van de beleving.’
  • ‘Of je een medewerker van de receptie, de beveiliging of de catering tegenkomt maakt qua beleving een groot verschil.’
  • ‘Doordat de facilitaire dienstverleners bij ons niet samenwerken heb ik het idee dat het efficiënter kan.’

De vrouw of man aan de receptiebalie is niet als enige verantwoordelijk voor hospitality. Die beleving wordt op meer plekken bepaald. Maar het gebeurt vaak dat iedereen er eigen ideeën op na houdt over service en hospitality.

De belofte van Embrace

Met Smart Hospitality blijft hospitality niet beperkt tot de ontvangst maar trek je de beleving door naar het hele facilitaire speelveld.

Hieronder zie je hoe onze oplossing wordt vormgegeven. Wil je meer weten? Vul het contactformulier in en wij nemen contact met je op.

1001 contactmomenten, 1 hospitality-visie