Hoe kan slimme technologie de rol van een hostess vernieuwen?

Herken je een van deze situaties?

  • 'Onze hostess zit het merendeel van haar tijd passief achter de balie, omdat er te weinig te doen is.'
  • 'Andere medewerkers zijn heel druk met werkzaamheden die een hostess net zo goed kan doen, facilitaire of administratieve taken bijvoorbeeld.'
  • 'Door gedoe met de intercom of de slagboom of de taken van onze hostess is de ontvangst niet actief genoeg.'
  • 'De hostess heeft haar handen vol aan het aanmeldproces achter de balie en het maken van passen, terwijl bezoekers onnodig moeten wachten.'

Ongetwijfeld. Op veel locaties is de hostess letterlijk gebonden aan haar werkplek. Maakt je bedrijf of organisatie niet een betere eerste indruk als zij gastvrij bezoekers benadert?

De belofte van Embrace

Door de inzet van smart hospitality heeft een hostess meer tijd en aandacht voor persoonlijk contact, kan ze actiever aan de slag en is er zelfs ruimte voor eventuele extra taken.

Hieronder zie je hoe onze oplossing wordt vormgegeven. Wil je meer weten? Vul het contactformulier in en wij nemen contact met je op.

Activeer de hostess achter de receptie met technologische innovaties