36/52
  • Pages
  • Editions
01 Start
02 Voorwoord
03 Gezonde boel
04 Overzicht
05 Langer veilig thuis wonen
06 Veilig buiten
07 Zelfredzaamheid
08 Emotionele gezondheid
09 Administratie & Geld
10 Mantelzorgondersteuning
11 Eenzaamheid
12 Veilig ziek zijn
13 Contact & Samenleving
14 Gerust gevoel
15 Vitaliteit & Bewegen
16 Opvoeden & Opgroeien
17 Jongeren & Talent
18 Dementie
19 Dagstructurering
20 (weer) meedoen
21 Mobiele alarmering
22 Spraakassistentie Emma Zorgt
23 Leefstijlmonitoring
24 De Mantelfoon
25 Ouderentablets
26 Personenalarmering
27 Sociale robots
28 Valdetectie
29 Veilig toegang tot de woning
30 Welzijnscheck
31 Apps voor huishouden
32 Apps voor medicijngebruik
33 Apps voor meten activiteit
34 Babbeltrucmelder
35 Burenplatforms
36 Communicatieplatforms
37 Digitaal huishoudboekje
38 Dwaaldetectie (GPS)
39 Goedendagservice
40 GoOV
41 Huishoudrobots
42 Beweegmaatje
43 Kopstoring
44 Kwikstart
45 Veilig huis
46 Slimme medicijndispensers
47 Monitoring vitale waarden
48 Oplossingsgericht opvoeden
49 Sociale monitoring
50 StressLes
51 VraagApp
52 Zelfhulp - Omgaan met geld

Communicatie-platforms

Communicatieplatforms ondersteunen in digitale communicatie tussen zorgverleners, klanten en hun netwerk. Deze platforms vergroten de flexibiliteit in communicatie tussen verschillende hulpverleners. Het maakt integraal werken vanuit verschillende disciplines eenvoudiger en effectiever.

Meer info...

Opties van diensten/producten/devices

Er zijn meerdere toepassingen (en leveranciers) voor communicatieplatformen. 3 voorbeelden hiervan zijn:

DOELGROEP

  • Klanten die zorg krijgen van verschillende aanbieders en/of mantelzorgers
  • Mantelzorgers/familie die graag (op afstand) willen volgen hoe het met (bijvoorbeeld) hun vader of moeder
  • Zorg –en ondersteuningsmedewerkers die integraal willen werken rondom de klant
  • Gemeenten: overzicht te krijgen én te houden over de verschillende domeinen

TOEGEVOEGDE WAARDE CLIËNT

  • Gerust gevoel door gelijkheid aan informatie bij verschillende hulpverleners
  • Bieden van dagstructurering door de agendafunctie in de communicatieplatformen
  • Eenvoudig in contact kunnen blijven met familie, mantelzorgers en hun wereld

TOEGEVOEGDE WAARDE MANTELZORGERS

  • Familie en mantelzorg kan beter inschatten wanneer (extra) aandacht nodig is of dit beter verdelen
  • Voor de familie kunnen ook leuke foto’s, berichten en filmpjes worden achtergelaten
  • Kunnen delen van zorg

TOEGEVOEGDE WAARDE ORGANISATIES

  • Snel op de hoogte zijn van informatie van andere zorg- en ondersteuningsaanbieders.
  • Beter inzicht in de agenda (wanneer komt wie over de vloer?) ook voor eventuele overlegmomenten met familie en mantelzorgers
Financiering en implementatie

VIDEO FAMILIENET

VIDEO CARENZORGT

VIDEO OZO VERBINDZORG

Vragen? Mail ons.

REFERENTIES INCLUZIO

Voor deze dienstverlening zijn er nog geen referenties bekend binnen de Incluzio-organisatie

eHealth bibliotheek

voor medewerkers